onsdag 4 april 2012


Skånemästerskapet  2012
Vi behöver hjälp!!! 
Vi har tilldelats arrangörsskap för Skånemästerskapen för klassen P12
lördagen den 14/4.
För att kunna arrangera bra dagar för såväl deltagare, som den publik, som kommer till sporthallen dessa dagar ska följande funktioner bemannas:

Cafeterian/kiosken
Sekretariatet - match
Övriga funktionärer

Den 14/4 börjar matcherna kl. 08.00 och sista matchen för dagens spelas kl. 18.45. Vi kommer att behöva bemanning från kl. 06.30 tills allt är klart för dagen.
Första arbetspasset i cafeterian innebär att man startar upp dagen med bl.a. koka kaffe, bre frallor/smörgåsar, förbereda toast m.m. samt givetvis sköta försäljning. Passen 2, 3 och 4 sköter försäljning och ser till att det fylls på där behov uppstår. Avslutande passet är kvar tills dagen är slut och ser till att allt plockas ihop/undan och att det städas av i cafeterian.

Övriga funktionärer behövs för att hålla ordning på läktare, i allmänna  utrymmen och omklädningsrum, man ser till att det finns toapapper och pappershanddukar m.m.  Man ska finnas tillhands för att hjälpa gästande lag och ledare om de undrar om något praktiskt, samt vid behov även hjälpa tävlingssekretariatet och cafeteria. 

Vi ser fram emot god uppslutning!  Tack på förhand!
Å/K IBS styrelse och ledarna för P11/P13

Lördag 14/4
Tider vi behöver bemanning i                                  Bemanning av sekretariatet – vi  cafeterian/kiosken/övrigt är:                                   behöver 2 personer/pass om en av                                                                                   dessa även tar speakeruppgiften
06.30 – 09.00                                                                 
08.45 – 11.30                                                                 Förmiddag 1      07.40 - 10.15   
11.15 - 14.00                                                                  Förmiddag 2      10.00 - 12.40   
13.45 - 16.45                                                                  Eftermiddag 1   12.30 - 15.15   
16.30 –   slut                                                                  Eftermiddag 2  15.00 - 17.30   
                                                               Eftermiddag 3   17.15 - 19.30   

OBS! Det behövs tre personer på varje cafeteriapass. Ett pass får inte bemannas av enbart minderåriga.
Övriga funktionärer behövs 2 st per pass, dessa ska också vara behjälpliga för tävlingssekretariatet.   
Någon/några från styrelsen kommer att finnas som del av bemanningen i hallen hela dagen. Troligen i första hand i tävlingssekretariatet och i cafeterian.

Spelschema
08.00    Å/K – Engelholm S                                       13.30    Engelholm V - Gårdarike
08.45    Hofterup - Malmö                                         14.15    Å/K – Hofterup
09.30    Munka-Ljungby – Engelholm V                15.15    Malmö – Engelholm S
10.15    Gårdarike - Landskrona                              16.00    Munka Ljungby - Gårdarike                     
11.00    Malmö – Å/K                                                  16.45    Landskrona – Engelholm V
12.00    Engelholm S - Hofterup                               18.00    Åttondelsfinal 1
12.45    Landskrona – Munka Ljungby                  18.45    Åttondelsfinal 2

Obs ! Vi behöver fortfarande fler som ställer upp och jobbar för killarna!
Skriv ett meddelande här om ni har möjlighet att hjälpa till!


4 kommentarer:

P02 ÅKIBS sa...

Mackan o Eddi kan sitta i seket: Eftermiddag 1 12.30 - 15.15 //Mackan

Anonym sa...

Jag kan hjälpa till i kiosken på llördag, gärna så tidigt på dagen som möjligt.
Maria Martinsson (Anton M)

Anonym sa...

Tiderna ligger nu ute på förstasidan!
Gå gärna in och kolla så att ni har fått rätt tid. Som ni ser finns det fler lediga tider!
/Christer

Anonym sa...

Min dotter Anna följer med och hjälper mig under den sista tiden i cafeterian./ Camilla.N

Skicka en kommentar